Reklama wizualna, jako forma drogowskazu dla klientów?
Każdy z nas, codziennie spotyka się z reklamą wizualną. Tysiące billboardów, które możemy spotkać na każdym kroku, czy wyświetlacze ledowe. Czy zwracasz na nie szczególną uwagę? Jest to trudny temat, ponieważ działa tutaj podświadomość. Reklamę, której mogliśmy nie zauważyć, i tak pozostaje zapamiętana przez Nas kolorystyka bilboardu. Doskonałym uzupełnieniem reklamy wizualnej firmy są stojaki informacyjne. Wielu osób, które nawet już wcześniej wyszukały Naszą firmę może mieć problem z jej znalezieniem, pośród wielu lokali użytkowych, znajdujących się obok siebie. Taki stojak, może pełnić rolę nie tylko reklamy, ale również drogowskazu. Potencjalny klient, który przechodzi niedaleko lokalu, otrzymuję tym samym informację o reklamie, ale i także, że jest to niedaleko. Stojak reklamowy sprawdza się również w ofertach promocyjnych, które zazwyczaj są w formie krótkookresowej informacji dla klienta. Możliwość wymiany grafiki na takim stojaki sprawia, że może być on wykorzystywany w wielu przypadkach.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Wymiary stojaków informacyjnych
- Rodzaje stojaków
- Zalety takiej formy reklamy wizualnej
- Przykłady stojaków informacyjnych
1. Wymiary stojaków
Rozmiar takiego stojaka informacyjnego może być praktycznie dowolny i jest wymiar jest ograniczony rozmiarem płyt i materiałów pomocniczych. Zależy od rodzaju stojaka, lecz ich standardowo jest to około 80 cm x 60 cm. Płyty typu dibond są w wymiarach 2,1 m x 4 m. Innymi możliwymi materiałami do zastosowania w tego typu produkcie, może być popularnie wykorzystywana plexa.2.Rodzaje stojaków
Istnieje kilka rodzajów stojaków informacyjnych, a mianowicie:- PCW spienione
- ramki samozatrzaskowe
- indywidualna rama wg. klienta
3. Zalety takiej formy reklamy :
- niski koszt, przy dużej możliwości aranżacji stojaka
- estetyczna forma prezentacji, nawet w ekskluzywnych miejscach
- wysoka odporność na warunki atmosferyczne
- dowolna forma umiejscowienia