Stojaki informacyjne, czyli doskonała reklama na rynek lokalny

Reklama wizualna, jako forma drogowskazu dla klientów?

Każdy z nas, codziennie spotyka się z reklamą wizualną. Tysiące billboardów, które możemy spotkać na każdym kroku, czy wyświetlacze ledowe. Czy zwracasz na nie szczególną uwagę? Jest to trudny temat, ponieważ działa tutaj podświadomość. Reklamę, której mogliśmy nie zauważyć, i tak pozostaje zapamiętana przez Nas kolorystyka bilboardu. Doskonałym uzupełnieniem reklamy wizualnej firmy są stojaki informacyjne. Wielu osób, które nawet już wcześniej wyszukały Naszą firmę może mieć problem z jej znalezieniem, pośród wielu lokali użytkowych, znajdujących się obok siebie. Taki stojak, może pełnić rolę nie tylko reklamy, ale również drogowskazu. Potencjalny klient, który przechodzi niedaleko lokalu, otrzymuję tym samym informację o reklamie, ale i także, że jest to niedaleko. Stojak reklamowy sprawdza się również w ofertach promocyjnych, które zazwyczaj są w formie krótkookresowej informacji dla klienta. Możliwość wymiany grafiki na takim stojaki sprawia, że może być on wykorzystywany w wielu przypadkach.

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. Wymiary stojaków informacyjnych
  2. Rodzaje stojaków
  3. Zalety takiej formy reklamy wizualnej
  4. Przykłady stojaków informacyjnych
 

1. Wymiary stojaków

Rozmiar takiego stojaka informacyjnego może być praktycznie dowolny i jest wymiar jest ograniczony rozmiarem płyt i materiałów pomocniczych. Zależy od rodzaju stojaka, lecz ich standardowo jest to około 80 cm x 60 cm. Płyty typu dibond są w wymiarach 2,1 m x 4 m. Innymi możliwymi materiałami do zastosowania w tego typu produkcie, może być popularnie wykorzystywana plexa.

2.Rodzaje stojaków

Istnieje kilka rodzajów stojaków informacyjnych, a mianowicie:
  • PCW spienione
  • ramki samozatrzaskowe
  • indywidualna rama wg. klienta
Pierwsza z nich , czyli stojak z PCW spienionego jest lekką formą reklamy oklejoną folią samoprzylepną wg. uznania klienta. Materiał ten opisywany TUTAJ spełnia się przy tego typie reklamy w 100 procentach. Ramka samozatrzaskowa oprócz doskonałego wyglądu pozwala na łatwą zmianę prezentowanej reklamy. Dlatego też sprawdza się przy krótkookresowych reklamach. Ostatni rodzaj jest uzależniony od klienta. Wiele osób ceni sobie indywidualny wygląd takich stojaków, czy tablic. Drewniane, stalowe, czy całe z plexi. Taki rodzaj stojaków można doskonale okleić folią z logiem firmy, który Reklama lokalna, czy jest dla nas aż tak ważna? – Często nie zdajemy sobie sprawy z otaczających nas firm. Często brak reklamy zewnętrznej utrudnia nie tylko jej znalezienie. Dobra lokalizacja firmy, sprzyja wykorzystaniu takiej formy reklamy wizualnej. Nie zdając sobie sprawy ile osób przechodząc obok lokalu nie zauważy go.

3. Zalety takiej formy reklamy :

  • niski koszt, przy dużej możliwości aranżacji stojaka
  • estetyczna forma prezentacji, nawet w ekskluzywnych miejscach
  • wysoka odporność na warunki atmosferyczne
  • dowolna forma umiejscowienia

4. Przykłady realizacji

         
Ocena artykułu:
5/5

Podobne artykuły: